Google Workspace for detaljhandelen

Produktivitetsverktøy som hjelper deg å bringe markedsplassen til kunden

Samarbeid sømløst med partnere for å nå raskere ut til kundene – enten du selger mote, mat eller møbler.

Få nye produkter på markedet raskere gjennom tettere samarbeid og bedre oppgavestyring

  • Del og samarbeid om produktdesign, modeller, retningslinjer for kvalitet og KPI-er i et trygt Google Disk-arbeidsområde.
  • Administrer aktiviteter med en delt oppgaveliste i Google Regneark eller en teamkalender i Google Kalender.
  • Møt leverandører når som helst via videokonferanser i Google Meet.

Gjennomfør rekruttering, intervjuer og ansettelse av nye medarbeidere på en rask og enkel måte

  • Få fart på ansettelsesprosessen for å styrke bunnlinjen – selv i perioder med høy grad av utskifting.
  • Be kandidatene om å søke på stillinger via Google-skjemaer, og hold deretter intervjuer hvor som helst via Meet.
  • Koordiner onboardingprosessen for nye ansatte ved å samle alle relaterte sjekklister og oppgaver på ett og samme Google-nettsted.

Administrer butikk- eller restaurantdriften din uansett hvor du er – via datamaskinen, nettbrettet eller smarttelefonen

  • Lagre alle produktlanseringsvideoer, markedsføringskampanjer, tilbudskampanjer samt retningslinjer og prosedyrer for butikken din, i Disk, og få tilgang til dem via Google Nettsteder.
  • Hold nettbaserte opplæringsøkter for flere steder samtidig ved hjelp av Meet, og gjør deretter opptaket tilgjengelig på forespørsel.
  • Opprett en selvbetjent opplæringsportal for ansatte på alle arbeidssteder og for alle skift.

Opprett og administrer nytt markedsføringsmateriell og digitale merkevareressurser på en trygg måte sammen med partnerne dine

  • Du kan trygt og enkelt samarbeide med eksterne byråer og leverandører ved å bruke Disk til å synkronisere delt innhold til nettskyen i sanntid.
  • Administrer bilder, logoer, videoer og rich media-ressurser i alle detaljhandelskanaler og hos byråene dine.
  • Opprett og distribuer kataloger, eller publiser brosjyrer med de nyeste produktseriene dine.

Gjør det enkelt for de ansatte å finne alt det viktigste på ett sted

  • Lagre alle filene dine i Disk, slik at du enkelt kan linke til de nyeste versjonene.
  • Opprett et Google-nettsted der du deler interne nyheter, blogginnlegg og linker til prosjektplaner, produktdokumenter, kampanjemateriell, nettskjemaer og opplæringsinnhold – på ett og samme sted.
  • Angi tilgang for alle ansatte – eller bare en bestemt gruppe.
  • Du kan enkelt søke etter og finne informasjonen du trenger, overalt i Google Workspace og i andre innholdsrepositorier, ved hjelp av Cloud Search.

Detaljhandel businesses across the globe have gone Google.
See their stories.

Design Within Reach

Se hvordan dette selskapet bruker Google Workspace til å gjøre infrastrukturen sin like moderne som møblene de designer.

video_youtube Watch video
expand_more

Try Google Workspace for free